Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Met je pinpas met Maestro® logo kun je wereldwijd op meer dan 12 miljoen plaatsen betalen. Dus ook in de VS...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maestro is een product van MasterCard die inderdaad op veel plaatsen in de wereld wordt ondersteund.

Je kunt in de VS pinnen bij geldautomaten die Maestro ondersteunen (dat zijn de meeste, maar niet allemaal).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Maestro is van Mastercard. En als ze je vragen wat voor kaart je hebt, moet je gewoon 'Mastercard' zeggen. Dat kennen ze, en 'Maestro' klinkt in hun oren een beetje vaag. Het kan eventueel zijn dat ze het niet willen accepteren.

Ik ben wel eens opgetrokken wenkbrauwen tegengekomen, maar toen ik zei dat het van Mastercard was en het logo liet zien, was het weer helemaal goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Mastercard logo staat niet op mijn betaalpassen.....
Ja, je kunt in principe overal met deze pas pinnen, wel zou ik je aanraden ook een creditcard mee te nemen. Vooral voor het huren van een auto of in de hotels heb je deze ook vaak nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,let op het logo bij de pin automaten! En wees voorbereid dat je kosten moet betalen voor het pinnen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Merci! Weet je toevallig hoeveel die kosten bedragen? Percentage?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding