Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werkt een ESTA formulier voor reizen naar Amerika?

Ik heb me aangemeld via de ESTA site. Moet ik nu nog iets meenemen op vakantie? Of krijg ik iets op het vliegveld? Moet ik nog iets inleveren? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
981

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je het formulier hebt ingevuld, dan krijg je een melding dat je gegevens geaccepteerd zijn. Deze melding is in principe het bewijs dat je goedkeuring hebt om naar de usa te mogen. In het vliegtuig dien je nog een formulier in te vullen, deze dient als tijdelijke verblijfsvergunning. Dit wordt nog uitgelegd in het vliegtuig. Het esta formulier heb je eigenlijk niet meer nodig, echter zou ik deze wel uitprinten en voor de zekerheid meenemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Invullen op internet en uitslag zie je direct
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag is al beantwoord. Voor de volledigheid: zorg wel dat je met het paspoort reist dat je opgegeven hebt. Als je in de tussentijd (na aanmelding en voor vertrek) een nieuw paspoort aanvraagt dan zul je de ESTA-aanmelding ook voor dat nieuwe paspoort nog een keer moeten doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodra je je hebt ingeschreven bij ESTA en het is goed gekeurd ontvang je een persoonlijk document nummer. Dit nummer zou ik zeker meenemen en bij je paspoort bewaren, voor de zekerheid. Hebben wij toen ook gedaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding