wat is een fijne plek om deze januari 2 weken op vakantie te gaan?

het liefst ergens waar het warmer is dan in nederland, met water, misschien wel een eiland, veel natuur, maar niet zooo ver weg dat je heel lang in het vliegtuig zit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

La Gomera, ik ben net terug, lekker warm, aardige mensen en een adembenemende natuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

België of Frankrijk.

Beide al stukken warmer dan Nederland en niet zo gek ver weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kreta of een ander Grieks eiland. Héérlijk! Paar uurtjes vliegen.
Of Guernsey/Jersey, de Kanaaleilanden. Best veel te zien, leuke strandjes, heerlijk shoppen (Jersey). Zit je binnen twee uur.

Lekker vooruitzicht om er even tussenuit te kunnen! Leuke vakantie gewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij gaan op 3de kerstdag 10 dagen naar Madeira. Niet alleen vanwege het veel betere weer (Madeira heeft het hele jaar aangename temperaturen). Veel natuur? Madeira is prachtig, het hele jaar. Water? Madeira is een eiland. Afstand: plus minus 3,5 uur vliegen, is goed te doen. Daarnaast willen wij heel graag met oud en nieuw het vuurwerk zien in Funchal (de hoofdstad), dat schijnt bij de beste en spectaculairste van de wereld te behoren. Ook willen we weer heel graag de zee op om walvissen en dolfijnen te spotten: vet !! Daarnaast veel wandelen: Madeira is een wandelparadijs. Maar ook vanaf ons balkon met zeezicht genieten van het uitzicht, de branding, de prachtige natuur. Tevens zijn wij van het "verplichte" kerst-en nieuwjaarsgedoe af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In turkije bij het plaatsje side is het op het moment 23 graden.
Zelf ga ik er heen in de meivakantie en zeker een aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gran Canaria is heel leuk, en lekker warm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Madeira , al vernoemd : zeer de moeite in de Winter.
Ook de Azoren zijn aangeraden.
De Canarische eilanden : maar niet de toeristische
Nog iets verder en iets warmer (25°C) : de Kaapverdische eilanden met Sal.
Malta? ,Djerba , Kreta ,Cyprus ...allen niet te duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kos! Maar dan wel in Kos-stad, daar is dan nog het meeste te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Israel, Eilat het is er erg lekker en mooi (nog) een goeie temperatuur rond die tijd, plus dat je er kunt duiken, en luieren en genieten van het orientaalse eten...