Er zijn veiligere luchtvaartmaatschappijen. Ze staan op een
min 132% t.o.v. het wereldgemiddelde. Maar dat is nog altijd drie maal zo veilig als China Airlines of Pakistan Airlines.
escape
13 jaar geleden
Mijn vrouw is Russisch. Zij zweert bij Aeroflot. Aeroflot is ook nog eens partner van de KLM. Niet dat die combinatie garantie geeft dat er geen ongelukken gebeuren, maar ik denk dat mijn vrouw terecht vertrouwen heeft in Aeroflot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande link vind je veel informatie, ook van andere luchtvaartmaatschappijen.

http://www.turbulentie.nl/vliegervaringen-aeroflot.shtml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stelt de vraag goed. "Op internationale vluchten"

Je mag er vanuit gaan dat als een luchtvaartmaatschappij mag landen binnen Europa dat deze aan de gestelde veiligheidsnormen voldoet. Aeroflot vliegt op Amsterdam en is dus net zo veilig of onveilig als een andere luchtvaartmaatschappij die vanaf Amsterdam vliegt.

Let wel op de doorverbinding. Vlieg je door binnen Rusland, dan kun je een binnenlandse vlucht krijgen na je overstap in Moskou, die wellicht niet aan de gestelde normen voldoet.

Ik zou er geen problemen mee hebben om internationaal te vliegen met Aeroflot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is opzich wel een goeie vluchtmaatschappij.

je hebt ook nog ryanair. die is goedkoop en ook goed!