Welk hotel is een aanrader voor het organiseren van een groepsweekend?

Ik ben op zoek naar een eenvoudig (maar toch een beetje comfortabel) hotelletje waar ik een groepsweekendje zou kunnen organiseren voor een 30 à 40 tal mensen. De locatie maakt niet zo enorm veel uit, het gaat voornamelijk om het 'samen zijn', wel liefst niet langer dan 2 à 3 uur rijden vanuit Antwerpen.

Wie heeft er ervaring met het organiseren van een dergelijke trip en kan me dan ook wat tips geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (8)

De Dijkgraaf in Maasbommel ligt nog binnen de range vanuit Antwerpen en is goed geschikt. Omdat er 's avonds bij de bar geen bedienend personeel is (je geeft zelf aan wat je hebt verbruikt) zijn de kosten ook laag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je groepsaccomodatie zoeken in Nederland, dan zou je even op deze site kunnen kijken: http://www.ertussenuit.com/landkaart/GA-1.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je prima doen in de StayOkay in Amsterdam, locatie Vondelpark. Is daartoe uitstekend ingericht. Kosten redelijk beperkt. Prima lokatie. Prima beveiliging. Verboden wiet te roken! En in Amsterdam wordt wel eens wat georganiseerd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
preston palace, all in hotel en van alles te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Putse hoeven in Bergeyk is misschien een idee. Ligt in de brabantse "Kempen" is een mooi gebied. Vlak over de grens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
dat lijkt me een goed idee, ook qua afstand tot antwerpen
Probeer hotel Berghof in de Duitse eifel, met name in Daun.Het is een rustig hotel in een prachtige omgeving, het eten is er lekker, de uitbaters zeer vriendelijk maar niet opdringerig .Vlakbij ligt hotel Muller, het heeft wat meer franjes en draadloos internet maar het eten is er minder goed.Achter de hoek heb je dan het Dorint hotel, daar is werkelijk alles, tot verwarmd zwembad toe maar het is grootschalig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie! +
Daun is een leuk dorpje, met van alles te doen in de omgeving, Ook erg leuk is om naar de Nordlseife te gaan, vlakbij Daun, een race-circuit waar je ook zelf op kan met je auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel 'Nordsleife'
Ik zou je de Stay-Okay in Gorssel willen aanraden.
Mooie locatie, vriendelijk personeel, heerlijk eten, veel te zien en doen in de buurt en met 40 man ook prima te doen.

http://www.zoover.nl/nederland/gelderland/gorssel/stayokay-gorssel/hostel

http://www.stayokay.com/index.php?pageID=3207&hostelID=356038
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Landal heeft heel vaak groepsboerderijen. Kijk ook even in de link voor een 32-persoons groepsaccommodatie. Domein de Schatberg ligt in Limburg, dus qua rij afstand ook goed te doen.