Goedkoopste reismaatschappij autotunnel van Calais naar Folkstone en leuke campings voor tieners gezocht?

Wij willen augustus 2011 met auto en caravan en onze 2 jongens met de autotunnel en dan rondreizen in Cornwall en omgeving. Wie weet de goedkoopste reismaatschappij voor de overtocht en wie weet leuke campings voor 2 tieners met liefst overdekt zwembad e.d. in omgeving Cornwall, Engeland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Voor campings kun je het beste even op de website van Zoover kijken:
http://www.zoover.nl/campings/south-west/engeland

Hier zie je alle campings in Zuid-West engeland met daarbij de beoordelingen van landgenoten die er al geweest zijn.

Wat betreft de goedkoopste maatschappij om de eurotunnel te boeken. Kijk eens op deze link:
http://www.ferrysavers.nl/Eurotunneltrein.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is maar 1 maatschappij die de tunnel exploiteert. Het goedkoopste is met de boot. Er zijn vaak aanbiedingen en de prijs van de overtocht worst vaak bepaald door het aantal dagen dat je in Engeland blijft, hoe raar het ook klinkt. Volg de website van bijvoorbeeld de Stena line dit is de grootste carrier over het kanaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een ovezicht van campings in Cornwall, zie link.
Wij nemen altijd de Eurotunnel, de prijs is afhankelijk van seizoen, maar ook van vertrektijd!! Er zijn vaak aanbiedingen - vroeg boeken is meestal voordeliger