Voor 3 personen goedkoop vakantie naar het buitenland

Ik wil eind december of begin januari , ik met me ouders dus 3 personen op vakantie gaan. Maar mijn vraag nu is, wie weet waar ik het beste heen kan? een plek met mooie uitzichten, het liefst een leuke bekende stad. zo goedkoop mogelijk inclusief hotel & eten "All in* dus?? (niet dat ik later extra kosten aan mijn dak krijg) ben studente en doe dit als kado voor me ouders.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (8)

Misschien is dit iets voor jullie? Er worden vaak minicruises naar New Castle aangeboden, inclusief hotel en ontbijt. En dat vaak voor heel weinig geld.
Echt een prachtige stad:) En als je dan ook nog een dag de trein pakt naar Edinburgh (helemaal geweldig) heb je een prachtige vakantie voor relatief weinig geld.

Hier heb je een voorbeeld, maar er zijn heel vaak goedkope aanbiedingen. Dus ik zou het nog wel even grondig uitzoeken als ik jou was.

http://www.peterlanghout.nl/groot-brittannie_newcastle_newcastle_4-dagen-stedencruise-newcastle.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedkoop voor 3 personen.

Ga ik er van uit dat het ongeveer 1000 euro all-in mag kosten. = ca 333 euro pp.

Zoek een mooie plek in west duitsland uit! bv de Eifel of hunsruck. Zoek via diverse sites zoals marktplaats en vakantiewoning.nl naar een particulier vakantiewoning verhuur. reiskosten retour naar dit gebied is ca 100 Euro per auto! Woningen zijn te vinden voor 3 personen voor ca 400 pw (eten moet je thuis ook, dus zelfverzorging qua eten is te verwaarlozen) Hou je nog 500 euro zakgeld over!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wil toch een beetje zon lijkt me. Turkije of Can. eilanden is dan de optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je hier wat mee? € 179/persoon. Misschien ga ik wel mee voor dat geld.
http://www.kras.nl/vakantie/turkije/reis-77722/voordeelreis-turkije-pamukkale-fethiye?osc=dl::77722&utm_source=brochure-dm-krant&utm_medium=offline
Allereerst zou ik de kerstperiode ontwijken die is een stuk duurder. Vliegvakantie met hond gaat ook in de papieren lopen. All-in heeft opslag voor de bediening, etc. Ik zou kiezen voor een hondvriendelijk vakantiehuis en verwijs je naar
http://www.hondenplanet.nl/vakantiehuis-in-frankrijk-heet-gite/
voor zoektips; veel vakantie plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij deze link eens proberen ,je kan hier zelf je limiet bepalen.
Tip eerst uitzoeken als er iets aangeboden word wat de prijs is,dan kun je beter inschatten wat het je waard is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zijn via www.homelidays.nl op een huisje gekomen in Zuid-Italië. Dit koste per persoon (voor 5 dagen) 50 euro. De reis (retour, Ryanair) kostte p.p. 100 euro.

Voor 150 euro zaten wij een week in een huisje aan zee, dichtbij de steden Ostuni, Bari en Lecce. Geweldige vakantie gehad!

Toegevoegd na 40 seconden:
We zijn toen met zijn vieren geweest trouwens. Misschien wel belangrijk om te weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet een hele leuke plek dicht bij cahors in het zuiden van frankrijk.
wij gaan er ieder jaar op reis.
er zijn daar 3 gites 1 voor 3 pers ook 1 voor 6 en nog een voor 4.
hat is daar echt luxe
voor maar duizend euro voor een hele week.
en het domein daar is 2 hectare.
en de mensen zijn echt maar echt echt super vriendelijk.
het is net of je ze al heel je leven kent en vrienden zijn voor het leven.
DIT MOET JE GEWOON DOEN.
DIT WORD DE VAKANTIE VAN JE LEVEN.
VEEL SHOPPEN IN CAHORS.
DE GROOTSTE GROT VAN EUROPA GAAN BEZOEKEN
BUGGY RIJDEN.
EN EEN LUXE GITE.
EN NOG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL MEER.

Toegevoegd na 3 minuten:
als je meer info wil ga dan naar la guillaumière
zeker eens kijken.
je zou er de mensen een groot cadeau me doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je je het beste kunt laten adviseren bij een ANVR/SGR aangesloten reisbureau als je je wensen exact aangeeft.