kan ik vliegen naar denemarken met mijn identiteitskaart ?

ik vlieg 10 juli naar denemarken en bij de rijksoverheid website word er gezegd dat het kan maar wil toch deze vraag stellen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4K
ronron1212
6 jaar geleden
Als het toch op de site van de rijksoverheid staat waarom zou het dan niet kloppen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het zal wel kloppen maar het is mijn eerste keer vliegen dus wou het toch voor de zekerheid vragen misschien is iemand al wel eens met een id naar denemarken geweest
ronron1212
6 jaar geleden
Met de auto kan je ook met je id dus als je vliegt ook.

Antwoorden (2)

Ja, dat is geen probleem. Veel Europese landen erkennen de identiteitskaart van Nederland, waaronder Denemarken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja ik dacht het ook wel maar het is altijd handig om nog een keer te vragen toch? :D
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is een eer dat je deze site blijkbaar meer vertrouwt dan die van de overheid, maar dat is toch echt niet nodig ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het is niet dat ik het niet vertrouw maar meer informatie is altijd handig
Inderdaad geen probleem. Goed dat je het toch even nagaat, want heel wat mensen doen die moeite niet en denken dat je overal naartoe kan met je identiteitskaart.