Mag ik de routeplanner 'magic earth' gebruiken in frankrijk?

Mijn favoriete routeplanner / navigator is Magic Earth. Ik ben echter nog nooit met Magic Earth naar Frankrijk gereden.

Mag ik met Magic Earth naar Frankrijk rijden?

Ik vraag dit omdat Magic Earth in Nederland waarschuwt voor snelheidscontroles. In Frankrijk is dat verboden, je kunt er een hoge boete voor krijgen.

Eigenlijk wil ik dus weten of Magic Earth mij in Frankrijk ook vertelt waar de flitspalen staan (wat daar verboden is), of dat Magic Earth die functionaliteit in Frankrijk uitschakelt (wat sommige navigatie-apps automatisch doen).

-

Ik kan deze informatie niet vinden op de website van Magic Earth.

10 maanden geleden
in: Onderweg
1.5K
SimonV
10 maanden geleden
Je kunt de flitserwaarschuwingsfunctie permanent verwijderen. Deze functie wordt dan niet meer aangeboden kan dan niet meer worden geactiveerd zonder de app opnieuw te installeren en wordt niet meer aangeboden in de instellingen van de app.
https://github.com/osmandapp/Osmand/issues/7614
SimonV
10 maanden geleden
Als je hulp nodig hebt, mag je ze mailen:
support@magicearth.com
https://www.magicearth.com/support/

Geef als eerste antwoord