Volgend jaar in het voorjaar ga ik naar de Veluwe.Welke wandeling,fietsroute mag ik zeker niet vergeten te doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Neem ook eens de route dwars door het Nationaal Park Hooge Veluwe, kan op gratis leenfietsen (witte fietsen) of met je eigen fiets. Je kan daar ook prachtig wandelen.
Een andere mooie fietsroute is van Lunteren naar Ede en terug, schitterend!
Alvast veel voorpret met het uitstippelen van de routes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Op deze site vind je meerdere routes over de Veluwe:
http://www.routeyou.com/route/view/7115/fietsroute-de-veluwe-fietstocht.nl

Dit is ook een mooie route: http://www.fietsen.123.nl/entry/8019/route-hartje-veluwe/fietsroutes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tocht over de Hoge Veluwe is inderdaad een hele mooie. Bron: Eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks ! +
fiets rechtdoor over een heuvel.
2e recht, daarna links.
dan fiets je tot je een bankje tegenkomt. stap af. wandel dan langs 38 bomen.. dan ga je recht over een schelpenpad. 500 meter later ga je weer terug tot je weer bij de boom bent. dan terug naar je fiets.
en op naar de snackbar
13 jaar geleden
Vanuit A'doorn naar Vierhouten, een ontzettend mooi pad door de heide.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is er niet één te noemen die je wél over moet slaan. Neem de tijd en probeer er zoveel mogelijk te fietsen en/of wandelen. Niet té vroeg in het voorjaar, met ontluikend groen is het daar écht mooi.
Veel plezier alvast.
13 jaar geleden
Ga er blanco heen, laat je ontvangen door de omgeving en de natuur en volg je hart... dan zie je de mooiste plekjes. Wees niet bang te verdwalen, in Nederland kom je altijd wel ergens weer in de bewoonde wereld!

Heel veel plezier en denk er aan... respect voor de natuur!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga al die antwoorden in een word document bewaren en proberen uit te voeren!Dank u!
++++
Fietsnetwerk.nl kan je zeker de mooiste fietsroutes op de Veluwe aanraden die de moeite waard zijn. Onze favoriet is de fietsroute Bier en paling proeven dicht bij de Hoeve van Nunspeet
We kunnen je zeker de mooiste fietsroutes op de Veluwe aanraden die de moeite waard zijn. Onze favoriet is de Fietsroute Bier en Paling proeven dichtbij de Hoeve van Nunspeet: https://www.fietsnetwerk.nl/fietsroutes/bier-en-paling-proeven-dichtbij-de-hoeve-van-nunspeet/
Toegevoegd op 08 juli 2022 12:45: tekst