Zijn er enkele plaatsen rond Schiphol waar je met de fiets goed kan spotten?

Kan je met de fiets van dichtbij gaan spotten rond Schiphol?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.6K
Bordensteker
7 jaar geleden
Ik denk dat je (zeker op de fiets) veel gemak kunt hebben van het zeer gedetailleerde kaartje op http://www.scramble.nl/airfield-guide/schiphol .
Er staat op die pagina bovendien gegevens van elke spotterslocatie, en de nodige informarie die van pas komt bij het spotten rond Schiphol in het algemeen.
Veel plezier de komende dagen!

Het beste antwoord

Jazeker. Zat, zelfs.

Je kunt met de fiets zo'n beetje overal komen rond Schiphol. Ik heb er op de motor ook heel veel rondgereden en er zijn allerlei prachtige plekjes. Het eind van de Vijfhuizerweg is mijn favoriet om even heen te rijden bij lekker weer.

Hier is een goede kaart met spottersplaatsen:
https://www.google.com/maps/d/viewer?ll=52.325688%2C4.782143&spn=0.104915%2C0.326157&t=h&msa=0&z=12&source=embed&ie=UTF8&mid=1jEZmY784Up3VftjmJJQvgWCAKMI
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt! Ik ga er morgen voor 2 dagen gaan spotten, kijk er naar uit :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Veel plezier! Schijnt mooi weer te worden, neem genoeg water mee en geniet ervan.