Heeft iemand goede ervaring met een vakantie-woningruil-site, anders dan homeexchange.com?

Ik ben nu lid van homeexchange.com, maar de aanbiedingen zijn het altijd nét niet, veel USA-steden uit de C-categorie, veel Australie. Een meer op Europa georienteerde ruil-site zou leuk zijn, maar ja.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
3.3K

Het beste antwoord

Hallo,

Wij staan geregistreerd bij homeforexchange.com en dit bevalt uitstekend. Inmiddels hebben we een aantal maal woningruil gedaan binnen Europa met mensen die allemaal ons huis met respect behandelden net als wij hun huis. De mensen die hier geregistreerd staan zijn allemaal serieus op zoek naar een leuke woningruil. Vandaag kregen wij een erg gaaf aanbod voor woningruil in Israel en we overwegen serieus om te gaan. Veel mensen reageren niet als je ze mailt, maar dat zal op alle sites zo zijn. Wijzelf beantwoorden elk voorstel, of we er nu mee akkoord gaan of niet.

Kortom, een prima website, niet duur en aanbod in overvloed. Je krijgt eens in de zoveel tijd een mail met de nieuwste aanmeldingen die aan jouw zoekopdracht voldoen.

Veel succes!

MSK