Ik zou graag naar eredivisie live willen kijken, maar daar moet ik een CA PIN code voor invoeren. Wat is die code en wat is hem?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Tablets. Vragen over audio, camera's, huishoudelijke apparaten en tablets vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Vandaag heb ik van Upc een nieuwe mediabox (Thomson DCI 62) gekregen. De vorige kon ik aansluiten via een hdmi kabel, maar deze kan enkel via een scart kabel worden aangesloten. De kwaliteit van het beeld lijkt hierdoor opeens een stuk minder.
Op internet zag ik een "scart naar component kabel". Is het mogelijk om de mediabox d.m.v. deze kabel aan te sluiten?
http://www.allekabels.nl/Component-Video-Kabels/78/2819/SCART-KABEL,-COMPONENT---PROFESSIONEEL.html
Volgens upc is het verschil minimaal en kan ik beter wachten tot ik een full-hd tv heb
Ik weet nog dat ik die een keer had gezien en dat ik helemaal dubbel lag van het lachen, omdat het een soort ruimte-porno is, weet iemand de naam?:)
Op mijn Philips LCD TV zit sinds kort een dunne groene streep als de TV aan staat. Bij zwart beeld niet. Dit is op alle kanalen en ook in het menu.
De streep zit links van het midden.
Ik vroeg me af wat het kan zijn, of er meer problemen over zijn gemeld (bij LCD TV's) en wat de mogelijkheden zijn voor reparatie.
Toegevoegd na 4 uur:
NB. De lijn loopt verticaal en ik vroeg me af waardoor zoiets veroorzaakt wordt en of er specifiek vaker dit soort klachten zijn. De fabrieksgarantie is verlopen. Philips gaf toen 1 jaar garantie, nu 2. De TV is nu 2,5 jaar oud.
Toegevoegd na 3 dagen:
Met de winkelier is inmiddels afgesproken dat ze een deel van de kosten betalen. De TV is immers niet zo oud. De winkelier houdt zich dan aan zijn wettelijke verplichting.
Met de winkelier is afgesproken dat ik het zelf met Philips mocht regelen en die schakelen weer een andere partij in, maar Philips betaalt een deel van de kosten zag ik, want de factuur is veel hoger dan ik hoefde te betalen (vast bedrag afgesproken). Philips gaf aan dat dit probleem coulant werd behandeld, maar dat het probleem kan voorkomen.
Maar nu wil ik wel nog weten waardoor het probleem wordt veroorzaakt.
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing