Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Telefoons. Vragen over abonnementen, apps en mobiele telefonie vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Welke voorwaarden (en criteria) hanteert Vodafone bij het bepalen van een betalingsregeling?

Is er bijvoorbeeld een maximum aantal termijnen?
Of andere criteria?

Mijn moeder heeft momenteel een openstaande saldo van 2 facturen bij Vodafone die door omstandigheden vrij hoog zijn uitgevallen. Het gaat niet om honderden euro's, maar wel om een hoog bedrag om in 1 keer te betalen. Ze wil daar nu een betalingsregeling voor treffen. Het betreft overigens een Bel+Sms+Web abonnement. Ze heeft het abonnement afgesloten in combinatie met een kado. Dit was een actie van Vodafone.  Er was een korting op de abonnementskosten (50% het eerste jaar). En er zat ook een gratis kado bij. Dat maakte het extra aantrekkelijk om het abonnement toendertijd af te sluiten. De kosten (van de 2 openstaande facturen) zijn  overigens  ontstaan door te bellen.

Weet iemand van jullie (uit ervaring) welke voorwaarden Vodafone hanteert bij het toekennen van een regeling? 
Ik vraag mij het volgende af:
A.  Is er een minimum aantal termijnen? En een maximum?
Moet het bedrag bv. binnen 3 maanden worden terugbetaald?
B. Is er minimum bedrag?
C. Zijn er nog andere belangrijke criteria om rekening mee te houden? Zijn er bijvoorbeeld andere zaken waar Vodafone op let bij het bepalen en toekennen van de regeling? 
D. Binnen hoeveel dagen moet het 1e termijn betaald worden nadat de regeling is getroffen? Is dat gelijk de zelfde week of is er een ruimer termijn?

E. Is Vodafone makkelijk bij het toekennen van een regeling of zijn ze niet zo flexibel? Doen ze misschien moeilijk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Je iPhone 4 door ProAssist laten ophalen en laten maken? Zie extra uitleg!

Me iPhone 4 is een tijdje geleden samen met mij in het water gevallen van een roeibootje in Duinrell... Na 1,5 week in rijst te hebben gelegen deed hij het weer, maar ik heb gemerkt dat de batterij opeens heel erg snel opgaat en dat er ook een dunne, witte streep op me beeld te zien is. Nu wil ik hem dus opsturen naar ProAssist, alleen vroeg ik me af of ik dus gewoon moet vertellen wat ermee is gebeurd of een andere verhaal verzinnen? Graag zou ik ook willen weten wat jullie ervaring met ProAssist is.

Toegevoegd na 23 minuten:
Helemaal vergeten, wilde er ook nog bij vragen of het een probleem is als je iPhone gejailbreakt is of zal ik hem resetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing