Is een abbonement verlengen en overstappen mogelijk ?

Ik wil graag mijn abbonement verlengen ik heb momenteel Hi toen zag ik een goede aanbieding bij Vodafone, kan ik m'n contract verlengen en dan overstappen naar Vodafone?

Toegevoegd na 23 minuten:
Aanbieding heb ik misschien verkeerd gezegd het is nu zo als je een abbo afsluit is het eerste jaar 50% korting.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kan je verlengen als je een nieuwe provider wil?
Lijkt mij dat je gewoon sim-only moet nemen

Antwoorden (2)

Je kan over het algemeen je abonnement niet verlengen met aanbieding. Dit zijn aanbiedingen bedoeld voor nieuwe klanten. Je kan wel je telefoonnummer meenemen naar een nieuwe telefoon provider, geef dit wel aan bij afsluiten van je nieuwe telefoon contract.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoeld of jij je contract kan oversluiten, dus je contract niet uitdienen.. Dit kan niet, je kan het soms wel afkopen.. Ik zou even bellen met je provider
Je kunt met een opzegtermijn van een maand altijd overstappen.
Als je abonnement volgens contract nog twee jaar doorloopt dan moet je wel de maanden waarvoor jij getekend heb blijven betalen.
Als je Hi-contract bijna afgelopen is zou het dus heel dom zijn om dat eerst te verlengen en dan direct over te stappen op Vodafone: je betaalt dan dubbel abonnement voor twee jaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nee mijn bedoeling is dus om over te stappen naar vodafone en dan te verlengen kan dat ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je overstapt dan ga je een nieuw contract aan, dat is dus geen verlengen.
Je kunt je Hi telefoonnummer laten overzetten naar Vodafone.
Bedenk wel dat je nog steeds de maanden abonnement van Hi moet betalen als de looptijd van dat contract nog niet verstreken is!