Is een abbonement verlengen en overstappen mogelijk ?

Ik wil graag mijn abbonement verlengen ik heb momenteel Hi toen zag ik een goede aanbieding bij Vodafone, kan ik m'n contract verlengen en dan overstappen naar Vodafone?

Toegevoegd na 23 minuten:
Aanbieding heb ik misschien verkeerd gezegd het is nu zo als je een abbo afsluit is het eerste jaar 50% korting.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan over het algemeen je abonnement niet verlengen met aanbieding. Dit zijn aanbiedingen bedoeld voor nieuwe klanten. Je kan wel je telefoonnummer meenemen naar een nieuwe telefoon provider, geef dit wel aan bij afsluiten van je nieuwe telefoon contract.

Je kunt met een opzegtermijn van een maand altijd overstappen. Als je abonnement volgens contract nog twee jaar doorloopt dan moet je wel de maanden waarvoor jij getekend heb blijven betalen. Als je Hi-contract bijna afgelopen is zou het dus heel dom zijn om dat eerst te verlengen en dan direct over te stappen op Vodafone: je betaalt dan dubbel abonnement voor twee jaar!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100