Je iPhone 4 door ProAssist laten ophalen en laten maken? Zie extra uitleg!

Me iPhone 4 is een tijdje geleden samen met mij in het water gevallen van een roeibootje in Duinrell... Na 1,5 week in rijst te hebben gelegen deed hij het weer, maar ik heb gemerkt dat de batterij opeens heel erg snel opgaat en dat er ook een dunne, witte streep op me beeld te zien is. Nu wil ik hem dus opsturen naar ProAssist, alleen vroeg ik me af of ik dus gewoon moet vertellen wat ermee is gebeurd of een andere verhaal verzinnen? Graag zou ik ook willen weten wat jullie ervaring met ProAssist is.

Toegevoegd na 23 minuten:
Helemaal vergeten, wilde er ook nog bij vragen of het een probleem is als je iPhone gejailbreakt is of zal ik hem resetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ze zullen direct zien dat ie nat geweest is, probeer maar je verzekering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ProAssist IS de verzekering ;)
Mijn ervaring met ProAssist is prima! Heb zelf in mei mijn iPhone 4 op de stoep laten vallen, helemaal gebarsten. Ik ben verzekerd via t mobile omdat dit niet de eerste iPhone is die ik kapot laat vallen. ProAssist kwam de telefoon direct ophalen ( volgens mij binnen 3 uur?) de leentelefoon was wel echt heel slecht dus ik zou zorgen voor een eigen vervangende telefoon. Na 8 dagen kreeg ik een mail dat ik een bezorgafspraak kon maken en 2 dagen later had ik mijn telefoon weer terug, zo goed als nieuw!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb goeie ervaringen met ProAssist, mijn telefoon was ook een keertje wezen zwemmen ;-) Ze kwamen de telefoon ophalen, kreeg een leentelefoon en binnen een paar dagen had ik hem terug. Een andere keer had ik me telefoon laten vallen (ik weet het, ik ben niet zo handig ;-)) en was hij te stuk voor hun om te maken concludeerde ze naar paar dagen, maar toen hebben ze heel netjes een vervangend toestel (precies zelfde als ik had) geregeld zonder dat ik ook maar iets hoefde bij te betalen! Terwijl het wel eigen schuld was. Super netjes.

Vertel eerlijk wat er is gebeurd, absoluut niet een ander verhaal bedenken! Naast dat dat niet netjes is, werkt het ook niet. Zodra de telefoon open is zien ze gelijk dat hij ooit nat is geweest, daar zit speciaal stickertje of dingetje voor, kom je niet onderuit. HOE hij nat is geworden maakt hun echt niet uit. Waarschijnlijk ben je tegen waterschade verzekert bij hun en lossen ze je probleem binnen een paar dagen op (daarvoor betaal je tenslotte wel elke keer braaf die premie ;-) voor als dit ooit gebeurd)

Van jailbreaken heb ik geen verstand, heb geen iPhone, maar dat kun je over de telefoon gerust vragen of ie nog wel onder verzekering valt. Ze sturen dan echt niet de politie op je af, haha.

Succes!