Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Telefoons. Vragen over abonnementen, apps en mobiele telefonie vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Wie weet hoe je de ping icoontje van Blackberry kan weghalen?

Ik heb last van het ping wolkje dat maar blijft staan.
Ik heb geen nieuwe berichten, geen bb messenger verzoek. Geen ping bericht, kortom helemaal nergens een ongelezen bericht, en het wolkje blijft maar staan, heel irritant. Heb de batterij er al uitgehaald.

Wie kan mij helpen hoe ik dit wolkje kan laten verdwijnen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

ik wil een losse blackberry Bold 9700 kopen, en een prepaid blackberry sim only simkaart, zit daar internet voor BB bij? en kun je dan gewoon blox?

zit er nu internet bij deze vodafone simkaart? hoeveel betaal je dan per maand? En kun je gewoon sms blox aansluiten iedere maand? is het verstandig om het zo te doen?
http://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/prepaid-sim-only/cat18012008/prepaid-blackberry-sim-only/sku51420037/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Wat te doen met een 'kapotte' telefoon? (zie uitleg)

Ik heb twee maanden terug een nieuwe telefoon gekocht met abonnement. Vrijwel direct na aankoop bleken er tekortkomingen te zijn: de batterij ging te kort mee en enkele keren per dag viel het bereik weg en moest ik steeds opnieuw mijn pincode invoeren voordat ik verder kon. Als ik dat niet in de gaten had, was ik uiteraard steeds onbereikbaar.

Het probleem met de batterij is opgelost, ik heb een nieuwe batterij gekregen. Het andere probleem is echter niet opgelost en ik ben voor de derde keer terug gegaan naar de winkel. Daar wilde hij mijn telefoon opsturen naar de fabriek, kosteloos. Maar dan ben ik mijn telefoon dus wel drie weken kwijt! Ik zei tegen hem dat het dus niet zo kosteloos was, aangezien mijn abonnementskosten wel gewoon doorliepen terwijl ik geen gebruik kon maken van internet (ikzelf heb nog een oude reserve telefoon en de winkel geeft geen leen telefoon als je daar niet voor verzekerd bent). Waarschijnlijk moet ik zelfs nog extra betalen omdat ik dan ipv whats app een sms moet sturen waardoor ik boven de bundel uit kom.

Hij vond het jammer voor mij, maar kon er toch echt niets aan doen. Kan dit zomaar? Ik bedoel, dit is toch een fabrieksfout? Verzekering of geen verzekering, ik mag toch zeker wel verwachten dat een gloednieuwe telefoon naar behoren werkt? En zo niet, moet ik dan maar voor de kosten opdraaien? Ik heb mijn telefoon weer terug genomen omdat ik die niet 3/4 weken wil missen terwijl ik wel door betaal. Ik baal wel! Kan ik iets doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing