wat te doen bij telefonisch overlast?

Ik heb al een hele tijd last van telefonisch overlast door een prive nummer, ik kan naar mijn provider stappen en de gegevens opvragen maar dan ben ik nog niet veel verder wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telecom
1.1K

Antwoorden (1)

Als het hier om een geval van telemarketing gaat kan u misschien even naar deze site kijken: https://www.bel-me-niet.nl/

Een beller kan zijn telefoonnummer laten afschermen. U ziet dan niet door welk telefoonnummer u gebeld wordt. Uw aanbieder kan dit wel zien. Wordt u lastiggevallen door een anonieme beller? Dan kunt u uw aanbieder vragen om hier onderzoek naar te doen. De aanbieder is verplicht om aan uw verzoek mee te werken.

En dan kan uw internetprovider het nummer blokkeren.