Waarom zie ik geen vinkjes meer bij Whats App?

Sins kort Zijn de vinkjes verdwenen bij me Whats App, Anderen kunnen wel de mijne zien maar ik die van hun niet, leesbewijzen staan aangevinkt dus dat is heel apart!,

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telecom
1.6K

Antwoorden (1)

Zie ook mijn eigen vraag https://www.startpagina.nl/v/computers-internet/social-media/vraag/636921/vinkjes-whatsapp-terug
Dit was een fout in de update van Whatsapp voor iOS7. Inmiddels is er alweer een nieuwe update beschikbaar dat dit probleem oplost.