Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je zult dat voor jezelf even uitmoeten zoeken wat qua minuten/sms het beste bij jou past.

Ik heb beide gehad en het bereik van beiden was altijd goed dat is mijn ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

dat ligt eraan wat je wilt voor abbonement
wil je er internet bij en een sms bundel of iets dergelijks

op de site van van de provider kun je invoeren wat je wilt en wat je dan per maand moet betalen

bereik is eigenlijk overal wel goed van beide
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier op de noord veluwe is kpn beter bereikbaar als vodafone
verder zal het niet veel uitmaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan, sommige providers hebben beter bereik op bepaalde plaatsen, en daarnaast verschilt het waarschijnlijk ook wat voor abonnement je wil, gewoon even langs de winkel gaan zou ik zeggen om het verschil goed uitgelegd te krijgen.. werkt bijna altijd het beste
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit nu bij kpn en stop mijn abonnement daar omdat ik al 2 jaarword besodemieterd door nu ook gebeurde dat 4 jaar geleden dus ik ben er klaar mee ik zou vodafone nemen als je een beetje geld wilt besparen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de regio waar ik woon is het niet fijn Vodafone te hebben vanwege het slechte bereik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad neem geen KPN of Telfort, te duur en je wordt bedonderd waar je bij staat. Er zijn genoeg andere, zoals Tele2 die wel weten wat service is ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding