wie weet een goede mobiele telefoon?

ik zoek een mobiele telefoon, niet duurder dan 130 euro met een kwaliteit camera...please ideeën??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (11)

Ik weet niet of je een nieuwe telefoon wilt, anders kan je op bv marktplaats kijken naar een smartphone(iPhone, htc etc).
Op eBay staan meestal ook goede nieuwe telefoons voor een lage prijs, dus daar kan je ook even kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooh dankjewel!!ga ik zeker even kijken had ikzelf nog niet aan gedacht!!
Kijk hier eens hier zijn een paar toestellen met goede camera en niet duurder dan 150 euro.

http://www.bol.com/nl/l/elektronica/telefonie-mobiele-telefonie-euro-100-euro-150-vanaf-5-megapixel/N/4003+1283+1285+8326+5052+5260+7373+5098/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung star
Maar camera is niet zo goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iphone heb het zelf ook je kan er heel veel mee kijk op marktplaats daar had ik hen voor 200!! Geen problemen mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung S5050.
Is alleen zonder touchscreen maar verder hetzelfde!

Toegevoegd na 29 seconden:
Met een 3.2 megapixel camera...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt al een bb prepaid voor €199.-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samsung star mini !!! echt, die heb ik en ik wil geen andere meer ! hij is zooo fijn, maar ik vind de camera kwaliteit wat minder - dat kan ook komen doordat ik een fototoestel heb ;-)- maar ik vind em erg goed>>>kijkshop, voor ongeveer 60,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is ietsjes duurder, maar je zou ook voor de Samsung Galaxy Mini kunnen gaan of de Samsung Galaxy Apollo.

Verder kun je ook kijken naar bijvoorbeeld een Nokia C3 of een LG Viewty Smart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LG Pop, heb ik zelf ook en ik ben er heel tevreden over!! de foto's die je maakt kun je bewerken en zijn ook heel mooi! (als je ze goed maakt hé :D) verder is hij niet zo groot en ook niet duur. Muziekspeler, FM-radio, Bluetooth, e-mail, games, alles staat erop!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
oja, ook wel handig om te weten: hij is niet duurder dan 100 eurie. Met geheugenkaart (die ik er wel bij zou kopen!!) is hij ong. 90,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raar, maar de Alcatel OT-800 Hij maakt hele goede foto's, beter dan de samsung star mini die ik nu heb. En hij is niet duur...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je echt de nokia c3 aan,
deze telefoon heb ik zelf ook en ik vind hem erg fijn.
het is een mooi design, de knopjes zijn even wennen maar dat komt goed, duidelijk menu, ook de camera kwaliteit van 2 megapixel valt niet tegen, bij bol.com is die telefoon 129 euro en de grijze versie is tijdelijk 119 euro.
erg fijn toestel, natuurlijk wel even wennen.
succes met zoeken.