Is het mogelijk om een Blackberry te gebruiken met een normaal zakelijk bel/sms abonnement?

Het is dus voor mij niet nodig om gebruik te maken van de opties die gebruik maken van internet, echter zou dit wel fijn zijn als dit WEL via WiFi werkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja hoor, als die SIM-lockvrij is kan je elk gewenst abo erin doen. Het is ook gewoon een telefoon. Als je WiFi hebt kan je daar ook gebruik van maken want dat is provider onafhankelijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar is het dan ook zo dat je via WiFi bijvoorbeeld je mail kan ophalen etc?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar dan niet push-through (dat kost geld), maar direct naar je e-mail gaan!

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, gewoon simlock vrij maken dan kan je gewoon een abonnement er op zetten.
WiFi werkt ook gewoon ook zonder sim kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar is het dan ook zo dat je via WiFi bijvoorbeeld je mail kan ophalen etc?