ik heb mijn pin code 3 keer fout ingetoetst en nu moet ik mijn puk code intoetsen maar die weet ik niet

Weet jij het antwoord?

/2500

je moet de provider even bellen. Na controle van de persoonsgegevens mogen ze de puk-code aan je doorgeven Toegevoegd na 1 minuut: bij sommige providers kun je het zelfs online aanvragen http://www.hi.nl/Klantenservice/Regel-t-zelf-bij-Hi/Pukcode-aanvragen.htm

Dan moet je contact opnemen met de winkel waar de telefoon vandaan komt. Die kunnen jouw wel aan de puk code hepen. Eventueel via de telecom provider. Wel je legitimatie bewijs mee nemen.

De provider is de 1e aangewezen instantie om u te informeren en te controleren of het toestel niet in verkeerde handen is gevallen. Aan de hand van het verifieren van simkaart gegevens en persoonsgegevens bestaat de mogelijkheid om u een puck code te geven voor het unlocken van de gsm. Bedenk dat met het geven van uw persoonsgegevens uw identiteit vast staat. Bedenk een goede pincode die u ook nog kunt onthouden.

puk code staat in de gegevens van je boekje die je altijd meekrijgt mocht je het nodig hebben

Via de provider en soms staat de code op het plastic kaartje waar je voor gebruik de simkaart moet uitdrukken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100