Ik ben mijn mobiel kwijt en hij staat uit. Is er nog een manier om hem terug te vinden?

Ik heb een LG Cookie. Hij stond uit toen hij weg was. Ik denk dat ik hem perongeluk op straat heb laten vallen en is meegenomen. Als hij is meegenomen, weten ze mijn pin van mijn mobiel niet, dus ik kan me niet opbellen. Is er een manier op een mobiel terug te vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K

Antwoorden (4)

aller eerst goed zoeken, maar ben bang dat iemand anders hem heeft en dan is er niks meer.
Ze gooien namelijk dan je simkaartje weg en hebben een nieuwe telefoon of ze verkopen de telefoon. Uitteraard zou je ook nog naar het politie bureau kunnen gaan. misschien is er wel een eerlijke vinder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij je provider opgeven dat je ‘m verloren hebt. Als de vinder hetzelfde doet, kan ‘t gematchd worden d.m.v. sim- of IMEI-nummer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Als je er zeker van bent, dat je hem op straat bent verloren, is de kans erg klein dat je hem nog terug vind, Er is altijd wel iemand die het meeneemt als die het ziet liggen, Wat zo een persoon ermee doet, hangt van die persoon af, Een goede persoon brengt dat ding, naar een plek waar hij het hoort te brengen, als je zoiets vindt op straat. Alleen weet ik niet precies hoe je zoiets noemt, als je verzekerd bent, kun je een nieuwe aanvragen.

Toegevoegd na 2 minuten:
maar een nieuwe aanvragen, daar gaat eerst iets heel aan vooraf, Je moet eerst aangifte doen,, en wat er allemaal nog bij komt kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
provider inschakelen en hun kunnen wel zien waar je sim/gsm is.
met die gegevens naar de politie toe gaan.