heb een mobiel abonnement tot feb 2012, kan ik hier voortijdig af komen en zo ja, hoe?

mijn mobiel word slecht, valt telkens uit enz, dus word tijd voor een nieuwe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

U kunt niet onder het contract uit.
Afkopen kan wel maar dat is geen voordelige optie.
U had kunnen overwegen om een abonnement met toestel te nemen.
Rest u nu alleen om een simlockvrij toestel te kopen
waarmee u uw eigen nummer behoudt,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan er vaak vanaf komen door het abbo af te kopen. in de praktijk betaal je dan in een keer de kosten voor je abbo tot het einde van het contract, dus wordt alleen de aanbieder er wijzer van.