Hoe kan ik er acher komen wie mij met privé nummer belt?

Ik word steeds anoniem gebeld en de telefoon gaat dan 1 keer over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Er is bij KPN een speciale afdeling om telefoonstalkers te achterhalen. Bel maar even naar de helpdesk die weten wel wie je moet contacten daarover.
Je moet dan een tijdje een lijste bijhouden met datum en tijdstippen waarop je wordt gebeld door de anonieme beller. Als dat steeds dezelfde is, wordt het je verteld, tenzij die persoon een geheim nummer heeft, dan vertellen ze alleen vanuit welke plaats er wordt gebeld.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een min? Plus ter compensatie.
ik had er ook last van met mijn oude telefoon, maar het lag dus aan die telefoon. op een of andere manier schakelde ik steeds een soort nepoproep in. Dus misschien kan dat het zijn. ik weet niet wat voor telefoon jij hebt..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf werd ik ook vaak gebeld. heb me toen aangemeld bij het belmeniet register. Het bellen is toen gestopt.