Welk type kabel/stekker wordt er gekozen zodra alle telefoon-fabrikanten ervoor kiezen een universele te gebruiken?

Apple gebruikt bijvoorbeeld voor opladen, telefoneren en data over brengen dezelfde USB kabel.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

zal nooit gebeuren: de EU wil t ze gaan verplichten, maar dat geld dan alleen voor de EU, daar de producten in USA, Azie etc niet universeel hoeven gaat dit plichtje dus nooit lukken daar de grote bedrijven lobbyen in Brussel bij hun corrupte parlementariers en hopa plan van tafel over drie maand.Dit lees je dan in tweeregelbericht op pagina twintig of zo,groeten de realist :koenski-beterweter.blogspot.com
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dit zal nooit gebeuren omdat de bedrijven in spé dan niet kunnen verdienen op hun eigen producten..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
coax iedereen heeft ze liggen xD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier in Europa is onlangs een wet aangenomen, die dat moet bewerkstelligen. Naar mijn weten word dat vanaf 2012 verplicht en gaan ze gebruik maken van Micro-Usb.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
helaas niet de eu wet, maar wel het initatief van de fabriekanten. :
http://tweakers.net/nieuws/58491/gsm-industrie-micro-usb-in-2012-universele-oplaadinterface.html
Dat zal waarschijnlijk mico-usb zijn. Plannen zijn om vanaf 2012 een standaard-oplaad interface te gebruiken

Zie ook het bron-artikel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is niet waarschijnlijk dat dit de nieuwe standaard zal worden, het ZAL de nieuwe standaard worden, binnen de EU in elk geval. En ik neem even aan de de vragensteller daar op doelt. Overigens als het binnen de eu al standaard is, is het natuurlijk makkelijk om dat wereldwijd ook zo te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Micro-usb zal dat worden lijkt mij
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de bedrijven ook verdienen aan stekkers van bijv. mobiele telefoons, laptops etc.