welke mobiel zal ik nemen?

ik wil dat het volgende erop zit!!!

-WiFi
-Bluetooth
-filmen en foto,s maken
-touchscreen
-eventueel een Navigatie

iets niet duidelijk? zeg het dan bij de reactie

Weet jij het antwoord?

/2500

Niet zeker of Wi-Fi, had al meteen Internet op de mijne. Ik raad je de Samsung Star aan! Heeft alles wat je zoekt.

De samsung jet lijkt me wel wat voor jou. zit alles op wat je zoekt.

samsung qwerty

samsung galaxy s

bij www.typhone.nl hebben ze vrijwel alle mobieltjes van alle merken onder elkaar met de specificaties erbij.

Gezien je eisenpakket. Past de Nokia N97 mini daar helemaal in.

De nokia 5800 expressmusic wat een helden ding, ik heb hem nu een jaar en ben nog steeds elke dag gelukkig ermee.

iPhone4

HTC Desire.

in plaats van nokia 5800 kun je ook de 5530 nemen precies hetzelfde op een paar dingetjes na

Ik denk niet dat er al een mobiel op de markt is die aan jouw wensen voldoet! Voorlopig is het met elke mobiel nog mogelijk te bellen, maar dat vermeld je niet bij jouw opties.

Neem in ieder geval een echte smartphone à la iPhone of Samsung Galaxy 9000. Dan heb je alles wat je opnoemde plus nog vele leuke gratis apps. Neem zeker geen smartphone die op windows mobile loop, want dat is een achterlopend en -blijvend systeem. Verder had ik zeer slechte ervaringen met HTC en dan in het bijzonder de HTC HD2.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100