Recht op gelijk toestel/vergoeding?
In september 2010 heb ik een t-mobile prepaid alcatel OT-880 gekocht bij de nu failliete T for Telecom. Zij gaven via internet aan dat je bij schade je naar de Dixons moest gaan.
In maart deed de telefoon het niet meer. Bij het aanzetten bleef de telefoon in het kalibreren beeld hangen.
Ik ben toen naar de Dixons gegaan en zij gingen het voor mij laten maken. Toen ik de telefoon in april ging ophalen zat er tot mijn verbazing in het groot ''Alcatel'' op het frontje. Dit was eerst niet zo. De telefoon was eerst merkloos.
Toen ik thuis kwam had ik gelijk een mail naar de klantenservice gestuurd van Dixons over het probleem. Zij vertelde mij dat ik hiervoor naar de winkel moest gaan. Later ging ik weer naar de winkel en vertelde het probleem (aan dezelfde medewerker). Hij verstuurde het apparaat weer op en melde duidelijk bij de reparatie omschrijving dat de frontpanel moest worden vervangen.
Vandaag heb ik hem weer opgehaald en hij zag er precies hetzelfde uit. De medewerker snapte er ook niks van. Ze zijn er van 5 mei tot 15 mei mee ''bezig'' geweest. Er is niks aan te zien, het merk zit er nog op. Het enige wat ik volgens hem kon doen is met de klantenservice contact opnemen.
Dit heb ik daarstraks gedaan, ik wil alleen weten waar ik recht op heb. Stel dat de klantenservice moeilijk doet en zegt dat ik maar pech heb dat er een merkje op staat. Mag ik dan zeggen dat ik recht heb op een vergoeding op een gelijk toestel?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.