Heb ik ook garantie op de accessoires die ik mee heb gekregen met m'n telefoon?

ik heb dus een set oordopjes/[[[2gb geheugenkaart]]]/ en een plectrum stylus

de plectrum stylus en de set oordopjes zitten in ALLE Nokia's 5230 die je waar dan ook koopt, die geheugenkaart is een extraatje van de winkel zelf...

mijn rechteroordopje heb ik kapot meegekregen (die heb ik nooit gebruikt tot mijn oude oordopjes kapot gingen) ik heb gister dus de oordopjes gebruikt die ik met de telefoon meekreeg en die rechter oortje werkt dus niet, heb ik daar nou garantie op?

PS: Bij kijkshop gekocht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (5)

je zou terug kunnen gaan naar de winkel en het overleggen, middchien geven ze nieuwe.
gewoon doen. nee heb je ja kan je krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even terug naar winkel , vaak kan dat wel, maar vaak zijn acces. ook uitgesloten van garantie. even de voorwaarden lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, op alles wat je koopt heb je garantie. Maakt niet uit of het het 'hoofd' product is of een accessoire.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt op alles garantie meestal staat op de bon hoeveel dagen je garantie hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een half jaar garantie over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof niet dat je op alles garantie hebt.
ligt eraan hoelang de garantie is