Wat kan er nu allemaal met een iPod Touch?

Het klinkt misschien een beetje dom, maar het is me een beetje onduidelijk wat ik met een iPod Touch nu kan. Zou iemand het me een beetje kunnen uitleggen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
9.2K

Het beste antwoord

Met de Ipod touch (4e, nieuwste generatie en binnenkort in de winkel) kun je:

- muziek afspelen die je via Itunes op de Ipod hebt gezet. Via een oortelefoon of de ingebouwde speaker. Naar een hifi installatie kan ook, mits je de juiste kabel hebt.

- spelletjes spelen die je in de Apple store (beschikbaar via Itunes) hebt gekocht (prijzen lopen uiteen van gratis tot ong. 7 euro)

- foto's bekijken, via Itunes op de Ipod gezet

- films bekijken

- foto's maken (de camera op de Touch is niet heel goed en maar 0,7 megapixel)

- films maken in een uitstekende HD kwaliteit (dus heel goed filmen, maar niet goed fotograferen dus)

- internetten als je een WiFi punt in de buurt hebt. Je kunt geen internetabonnement nemen en bent gebonden aan WiFi

- een enorme hoeveelheid applicaties gebruiken, die je in de Apple store kunt kopen. Neem er eens een kijkje voor het aanbod.

Als je een Ipod touch wilt, neem dan minstens de 32GB versie (299), de 8GB is al snel te krap om alles op te slaan wat je met de Ipod Touch kunt.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord, dankjewel!

Andere antwoorden (3)

in principe hetzelfde als een iPhone, maar dan zonder bellen, zonder camera en zonder GPS.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat de nieuwste versie van de iPod Touch wel een camera heeft.
Hier zijn de volledige specificaties te lezen: http://www.apple.com/nl/ipodtouch/specs.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Zelf gebruik ik mijn iPod Touch (2de generatie, zonder camera dus) voornamelijk als mp3 speler.
Soms eens op Youtube of een spelletje spelen :)
13 jaar geleden
Spelletjes (er zijn veel gratis apps ( soort programmatjes voor iPod) te downloaden.
Natuurlijk muziek luisteren: muziek aanschaffen, maar je eigen cd's kun je ook via iTunes uploaden
Maar wij gebruiken hem nog wel het meest als mini-computertje voor internet. Lekker makkelijk op de bank je mail checken, even buienradar bekijken voor je de deur uitgaat of tv gids raadplegen via allerlei handige apps. Of 'uitzending gemist ' kijken op het toilet. Al wat je nodig hebt is een draadloze internet verbinding.
Kookwekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe kun je bijna alles met de iPod touch wat je ook met je computer kan doen, maar dan op zakformaat.
Met de nieuwe 4G kun je nu ook foto's en films med maken en ook videobellen.
Kijk voor meer informatie eens op het iPod touch Forum;