waar kan ik het goedkoopst een iphone G3 kopen?

een vriend had er laatst een voor 200 euro, simlockvrij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Als deze eerlijk is gekocht (dus met aankoopbon) kan die vriend je ook wel het adres geven lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op de website www.iphoneclub.nl en navigeer naar het forum. Daar staan regelmatig iphones te koop tegen leuke prijzen. Ze zijn welliswaar tweedehands.

Ook kun je kijken op de Tweakers Vraag & Antwoord (zie bron onderstaand)

Als laatste kun je uiteraard marktplaats en speurders proberen. Ik raad het af om het via ebay te proberen aangezien daar vaak nep iphones verkocht worden.

Succes ermee en als je vragen hebt hoor ik het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn broertje heeft een iphone gekocht, 20euro per maand.