Samsung star gestolen

een paar weken terug is mijn star gestolen, nu is mijn vraag omdat hij geregistreerd is kan ik hem op 1 of andere manier opsporen? of zo iets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je telefoon uit staat, is het sowieso niet mogelijk hem op te sporen, omdat hij dan geen enkel signaal afgeeft. Je kunt aangifte doen bij de politie, alleen is de kans 99,9 % dat zij er niets aan zullen doen. Heb je de Imei-code al geregistreerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe en waar registeren ?

Andere antwoorden (1)

er zijn programma (ik weet voor windows mobile telefoons) deze sturen het imei nummer door zodra de dief zijn sim kaart er in doet. Ik weet niet of deze app ook voor samsung telefoons bestaat, maar omdat je deze vraag stelt ga ik er van uit dat je zo en zo dit programmaatje niet erop had staan.