Waar zit de wifi op de samsung m1?

ik heb vandaag de samsung m1 gekocht en ze zeiden dat er wifi op zit. alleen ik kan het niet vinden:(

Toegevoegd na 23 minuten:
want op deze site :

http://www.vodafone.nl/shop/telefoon/telefoons/cat16170003/samsung/cat11610002/vodafone-360-samsung-m1-herome-pink/sku51080020/

staat namelijk van wel:O!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik ben bang dat ze jou in de winkel de verkeerde informatie hebben gegeven.
Want ik heb op internet gezocht naar de specificaties van deze telefoon,maar ik kan nergens vinden dat hier wifi op zit.
Ik denk zelf dat ze deze telefoon verward hebben met de H1,want die heeft namelijk wel Wifi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zit er niet op helaas. Je had z'n grote broer moeten hebben, de H1, die heeft het allemaal wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo te zien heeft die geen WLAN ! (= WIFI)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:(. en wat moet ik nu doen?
want ik wilde perse een mobiel met wifi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je even het correct model nummer doorgeven ?
Wat staat er op de doos ? kunnen we concreter meezoeken ! Uiteraard kan je ook kijken in de handleiding hoe je WIFI kan aanzetten en of deze bestaat. Als je het daar ook niet kan vinden, kan je morgen terug naar de winkel en het verhaal uitleggen. Zoek de verkoper die je geholpen heeft, en maak hem duidelijk dat er een misverstand is. Misschien kan hij het toestel omruilen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samsung m1 blc hsdpa vf
imei: 355717034018887
serial: 8931440300444823892
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terug naar de winkel .
De M1 hebben geen WIFI, je moet de H1 hebben