Is er een internet abonnement op een prepaid Iphone?

Ik wil een prepaid Iphone kopen want ik bel niet zo veel. Maar het probleem is dat ik wel veel op internet zit en ik vroeg me af of een een abonnement is voor de Iphone waarbij je elke maand gewoon een bedrag moet betalen maar dat je alleen onbeperkt internet hebt. Dus dat ik wel gewoon mijn beltegoed moet opwaarderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je een losse Iphone kan krijgen kun je doormiddel van vodafone blox internetten. dit kost ongeveer 5 tot 10 euro per maand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone blox is dan inderdaad de meest voor de hand liggende optie.