Nokia stuk alle nummers weg hoe kan ik die terug krijgen?

de nummers stonden niet op de simkaart het is een Nokia 6300 het aanzetten gaat nog dan krijg ik het scherm voor de pincode en als ik die invul wordt het scherm wit en na een paar seconde valt de telefoon weer uit.

aan de pc leggen werkt niet, de simkaart in een andere telefoon ook niet en een paar keer erop slaan heeft tot nu toe ook geen effect gehad.

De mobiel ligt nu in de rijst en eigenlijk is die morgen al weer hard nodig heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Naar een telecomwinkel gaan en kijken of ze er nog iets mee kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien een stomme vraag , maar hij is toch volledig opgeladen ? Anders dat zou kunnen helpen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe is de Nokia aan zijn einde gekomen. Gewoon gevallen of in het water. Als je simkaart stuk is dan heb je een probleem. Als je simkaart het niet meer doet in een ander toestel mag je aannemen dat die stuk is. Ik heb een reserve 6300 maar daar heb je nu niets aan. Als je sim goed is moet je bij je nummers kunnen komen. Een 6300 heeft ook een SD-kaart. Misschien zitten je nummers wel daarop. Die SD-kaart kan je op diverse manieren aflezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Zijn verschillende manier. Ja wat al gezegd: kan je naar de mobiele winkel en dan vragen zo van joh doe s de nummers daruit en op een kopie voor me.En dan kan dat je moet betalen of niet.
Andere is dat de manier: dat je dan naar de mensen gaat die je de nummer had en dan dat je dan zegt zo van joh, doe s de nummer weer geven want de telefoon ligt in de rijst en nu dat-tie stuk is. Of met de mail ofzo, dat kan ook.
Dan! heb je dat nodig is de nieuwe telefoon om dan de nummers in te doen. Die kan je krijg in de mobiele winkel en zo, of misschien dat je dan dat je met de garantie er een krijgt. Dan de nummers die je nog weet en weer hebt gekreeg dat je die er dan in doet.
En! Dan! Ook de belangrijk: NIET de rijst eerst koken als je telefoon erin doet. Dat namelijk is dan de rijst wat vochtig en plakken en zo, en dat is niet goed voor de telefoon. Ook als te warm: niet goed. Zou ook zeggen: doe de telefoon in de broekzak en niet in de rijst, is makkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HarmDekker
HarmDekker (313) Nou kijk. Zijn verschillende manier. Ja wat al gezegd: kan je naar de mobiele winkel en dan vragen zo van joh doe s de nummers daruit en op een kopie voor me.En dan kan dat je moet betalen of niet.
Andere is dat de manier: dat je dan naar de mensen gaat die je de nummer had en dan dat je dan zegt zo van joh, doe s de nummer weer geven want de telefoon ligt in de rijst en nu dat-tie stuk is. Of met de mail ofzo, dat kan ook.
Dan! heb je dat nodig is de nieuwe telefoon om dan de nummers in te doen. Die kan je krijg in de mobiele winkel en zo, of misschien dat je dan dat je met de garantie er een krijgt. Dan de nummers die je nog weet en weer hebt gekreeg dat je die er dan in doet.
En! Dan! Ook de belangrijk: NIET de rijst eerst koken als je telefoon erin doet. Dat namelijk is dan de rijst wat vochtig en plakken en zo, en dat is niet goed voor de telefoon. Ook als te warm: niet goed. Zou ook zeggen: doe de telefoon in de broekzak en niet in de rijst, is makkelijker.

Heel mooi antwoord tot nu toe..