Toets in de link DUO SIM in het vragen vakje en je krijgt onderstaand antwoord:

Een DuoCard is een setje van twee sim-kaarten met hetzelfde mobiele nummer. Zo ben je op twee verschillende toestellen bereikbaar onder het hetzelfde nummer, zonder dat je de sim-kaart hoeft te wisselen.

Let op: met een DuoCard is het niet mogelijk beide toestellen tegelijkertijd te gebruiken.

Een DuoCard kost EUR 40,46 inclusief BTW. Wilt u een DuoCard aanvragen? Vul dan het formulier in of bel met de
. Een DuoCard kunt u alleen gebruiken in combinatie met een abonnement, dus niet met KPN prepaid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zover ik op de site kan zien kost zo n kaart 9 euro