Wanneer de nieuwe iphone?

Ik wil graag de iphone 4 maar als het niet lang meer duurd wil ik ook wel graag de nieuwe iphone.
En wat is het verschil tussen iphone 4 & 5?
En ze zeggen dat er een geen simkaart in kan ofz hoe werkt het dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Het is nog niet zeker wanneer de iphone 5 uitkomt, er gaan geruchten van september, met het apple music event. Maar sommigen zeggen ook dat het volgend jaar januari/februari wordt. Het verschil is waarschijnlijk dat de iphone 5 een a5 processor krijgt en waarschijnlijk een groter scherm. Ook een 8 megapixel camera aan de achterkant en mischien ook nog een macbook air vormige achterkant.
Zoals ik al zei zijn dit allemaal geruchten, er is dus nog geen zekerheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien even zoeken op Goeievraag had je het antwoord ook gevonden ;-)
Maar de iPhone 5 komt waarschijnlijk pas in oktober in de winkel.
Hoe de iPhone 5 wordt is nog een geheim, voorlopig zijn het nog allemaal geruchten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer de Iphone 5 uitkomt is nog niet zeker,

wat betreft de simkaart, in de iphone 4 moet een mini simkaart, maar die kan je gewoon halen in bij je provider, dus dat hoeft geen probleem te zijn.