Ja, dit kun je gratis op t-mobile.nl doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen je contractstermijn is het niet mogelijk om je abonnement omlaag bij te stellen. Buiten contract kan dat natuurlijk wel.

Je moet het zo zien:

Bij het afsluiten van je abonnement krijg je van het netwerk een vergoeding voor de aanschaf van je telefoon. Deze vergoeding is gebaseerd op het aantal belminuten (abonnementskosten) wat je beloofd hebt af te nemen gedurende het contract, voor 12 of 24 maanden.
Stel ze zouden het goedkeuren dat je je abonnement zou verlagen, kan het dus zijn dat T-Mobile verlies lijdt. Om dit te voorkomen kan dat dus niet.

Bij KPN personal SIM kan dit wel, omdat de vergoeding voor je toestel bij dit abonnement veel minder is dan de vergoeding dit T-Mobile geeft op de Relax abonnementen.