hoe zet ik 'mobiele data' uit op mijn samsung chat. Zodat ik niet overvallen wordt door internet kosten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Selecteer in de menustand TOEPASS.>>WiFi>>het trackpad. Hier Kunt U deze optie uitzetten. (dus i.p.v. VERBINDEN ) Dit is via WLAN. Via Wlan -WPS: Selecteer in de menustand TOEPASS.>>Wi-Fi. Druk op WPS PBC . Als U dan binnen 2 minuten op het toegangsapparaat drukt,gaat Uw smartphone AAN,nadat er een pincode op het toegangsapparaat is geselecteerd. Als U het omgekeerde doet,houdt dat dus geen mobiel data gebruik in. De makkelijkste maar de meest extreme wijze is om Uw smartphone in de zogenaamde "vliegmodus " in te stellen. Met behulp van diverse apps kunt U het nóg sneller doen. Ik gebruik voor dit namelijk het volgende met de naam 2G-3G On-Off en staat altijd op de eerste blazdijde voor het geval dát ! http://curvefish.com/widgets/2g3g-onoff.htm PS: WLAN/WPS is in Frankrijk overigens NIET toegestaan buitenshuis ! Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100