Komen er nog goede telefoons op korte termijn?

Eind volgende maand verloopt m'n abbo.
Heb nu HTC Diamond met 35 abbo en internet.
Ik wil graag een HTC met een qwerty toetsenbord die lekker snel is, WinMo 7 of Android maakt niet uit denk ik.
De Desire is snel, maar al te oud vind ik
Denk dat ik beter 3 maanden kan wachten op nieuwe toestellen?
Wat moet ik in die tussentijd doen, wil niet dit dure abbo aanhouden (waarbij je eigenlijk 50% teveel betaalt voor je telefoon, aangezien die gratis was.)?

Toegevoegd na 3 uur:
-sneller dan Desire (dus sneller dan 1Ghz)
-liefst HTC (geen samsung, slechte ervaringen met testtoestel)
-qwerty
-winmo 7 of android
-intern geheugen of bijprikken van minisd kan me niet schelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Tweakers had er nog een artikeltje over laatst,
desire z komt dus met qwerty
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een HTC met qwerty, succes met het vinden.

Ik zou zeggen kijk op de website van HTC als je zo graag dit merk wilt hebben.

Toegevoegd na 3 uur:
Je zou ook voor de Nexus One kunnen gaan of voor de Motorola Droid ja.

Zie link voor alle mobieltjes met een qwerty toetsenbordje http://www.pdashop.nl/keuzehulp/8?pricerange=&sort=price&dir=a&option[1]=1346
Aan de linkerkant je nog verder specificeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg eerst uw abonnement op. NU.
U bent nu nog op tijd.
Geregeld komen er nieuwe toestellen bij.
Maar probeer eerst uit te vinden wat een telefoon moet kunnen.