wat gebeurt er met overgebleven gsm-beltegoed bij overstappen naar een andere provider?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat neem ik mee...

Antwoorden (3)

dat blijft gewoon staan zeker het eerste half jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd eerst beltegoed opmaken voordat je overstapt naar een andere provider, want als je het niet meer gebruikt, raak je het na verloop van tijd gewoon kwijt. Dat is dan hun winst en jouw verlies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kortom providers nemen geen beltegoed van elkaar over.
hehe

Dat kan een kort antwoord zijn :P

Toegevoegd na 2 minuten:
hmmm ook KPN crediteert gewoon het beltegoed als je overstapt naar een abonnement...