Hoe kun je muziek op je Samsung Chat 335 zetten?

Ik heb een Samsung Chat 335. Ik heb er oortjes bijgekregen, maar geen kabeltje om hem met de computer te verbinden. Ik heb wel een kabeltje van een andere Samsung telefoon en die kan in mijn telefoon. Als ik hem in de computer doe, geeft hij aan dat ik het apparaat moet installeren. Maar na een tijdje zoeken zegt hij dat hij het apparaat niet kan installeren. Ik kan hem dus niet verbinden met mijn computer om muziek van mijn computer over te zetten op mijn telefoon. Ik heb er ook geen CD-ROM bij gekregen. Is er nog een andere manier om muziek die op mijn computer staat over te zetten op mijn mobiel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien via de mail?

Het beste antwoord

Beste,

Je kunt muziek op jouw Chat 335 zetten door deze via de datakabel te verbinden met Kies. Dit is de software waarmee je data van de computer naar de PC (en andersom) kunt kopiëren. Tevens worden hier software-updates beschikbaar gesteld.
Je kunt kies downloaden via de volgende link:
http://www.samsung.com/nl/support/mobilesoftwaremanual/mobilesoftwaremanual.do?page=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl