Kan je met de ipod touch gratis op internet? (zie uitleg)

Kan je met de ipod touch gratis op internet? En dan kan dan bij hotspots. Maar waar zijn die. En als er geen wifi is heb je dan geen verbinding en kom je niet op internet of gaat hij dan toch verbinding zoeken en moet je betalen?
Maar je kan toch helemaal niet betalen? Want je hebt geen abonnement ofzo erbij toch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Met de iPod touch kan je via WiFi op Internet, thuis als je draadloos Internet hebt en onderweg bij WiFi hotspots, bij o.a. McDonalds zijn die gratis, maar op veel meer plekken. Je kan 'm instellen dat hij automatisch verbinding maakt, hij maakt dan alleen verbinding met gratis WiFi hotpots.
Je kan thuis ook een draadloze FON router nemen, dan kun je op heel veel plekken in Nederland en het buitenland gratis op Internet;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ligt er aan. Als je abonnement hebt kan je altijd gratis op internet lijkt me. En als je dat niet hebt zou je er voor moeten betalen als er geen wifi in de buurt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het meest concrete antwoord is hierboven al gegeven. ja, als je een abonnement hebt kun je altijd gratis op internet, zoniet, dan kun je via wifi gratis op internet, wifi is niet overal, in veel gevallen is het zelfs beveiligd, in de macdonalds weet ik dat er sowieso wifi is.
je kunt atlijd betalen, als hij op internet gaat kan hij het van je prepaid tegoed eraf halen, daar hoef je geen abonnement voor te hebben. Wanneer je geen wifi hebt heb je wel verbindingen maar daar moet je dan of een netwerksleutel voor hebben, of voor betalen. Ligt denk ik ook aan wat voor telefoon je hebt, het is per telefoon verschillend. bij mijn nokia kom ik namelijk als ik geen wifi heb niet automatisch op internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Ik doe het zelf met enige regelmaat :-) Net zoals bij alle hotspots moet je voor de ene wel een toegangskaart kopen, maar andere zijn weer gratis. Via Instellingen, WiFi en dan verbinding maken met desbetreffende HotSpot. Soms moet je ene toegangscode invoeren (dat is dus de betaalde versie), soms maak je verbinding en meer niet.