Waar kun je het beste oude mobieltjes verkopen voor het meeste geld?

Ik weet dat dit mogelijk is, maar ik zou graag willen weten waar je dit het beste, oftewel het meest betrouwbaar+voor het meeste geld kunt doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

op verkoopjetelefoon.nl

Ze geven er meer voor als bij zonzoo.
En ook meer als bij Marktplaats + dat je ze sneller kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je kunt eens kijken op zonzoo.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat je ze op marktplaats.nl ook goed kwijtraakt. En de mensen betalen er ook redelijk voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het oostblok, waar ze nog geen nieuwe kunnen betalen en onze oude daar de huidige generatie van mobieltjes is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan proberen op kapaza