Het hangt af van de grootte van de backup en de opslagruimte van de nieuwe telefoon. WhatsApp-backups worden opgeslagen in Google Drive of iCloud en hebben tot nu toe een limiet van 15 GB.
Als je een backup maakt van 9500 afbeeldingen, kan het zijn dat de backup te groot is om over te zetten naar een andere telefoon.
Als een afbeelding gemiddeld groter dan 2 Mb is, gaat het dus zeker niet lukken.
Toegevoegd op 2 april 2023 06:40: tekst
SimonV
een jaar geleden
Ja, een whatsapp-backup van 9500 afbeeldingen is te groot om over te zetten naar een andere telefoon. Het is aan te raden om de afbeeldingen eerst te verkleinen voordat je ze overzet.
10 maanden geleden