Heb mijn samsung a40 laten vallen :-( de camera werkt nog wel, maar stelt niet meer scherp.?

Kan dus geen scherpe fotoos meer maken en/of QR-codes scannen. Nieuwe camera laten plaatsen OF heeft iemand een oplossing??

een jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
TurfGraver
een jaar geleden
Reparatie als je hem nog wil gebruiken.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
En je frontcamera?

Antwoorden (1)

Als je camera nog wel werkt maar niet meer scherp stelt, kan het zijn dat de lens beschadigd is. Probeer de lens schoon te maken met een zachte doek en een beetje alcohol. Als dit niet helpt, kan je het beste contact opnemen met een reparatiedienst.
9 maanden geleden