waarom kan ik niet pingen met instant email van tmobile met mijn blackberry? Heb hem vrijdag gekregen, heeft het te maken met dat ik het weekend tref?

Ik heb een blackberry BOLD 9700 besteld bij tmobile. Ik heb er gewoon een blackberry abonnement bij gehaald, die heet dus instant email. Ik heb hem vrijdag binnen gekregen, maar ik kan nog steeds niet pingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je blackberry messenger wel gedownload?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die staat er al op. Maar bij me vorige BB, toen ik internet erop kreeg, kreeg ik ook msn, yahoo, google talk en my space enzo. maar dat staat er nu niet op. En als ik mezelf dan probeer toe te voegen (dus met mijn oude BB) krijg ik geen aanvraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en wanneer je iemand anders toevoegt? wat geeft ie dan aan? het zou normaal gesproken allang moeten werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog niet gedaan. Normaal onder je verbinding heb je het BB tekentje. Dus 3G en dan BB tekentje. Ook bij me oude BB. Maar deze heeft dat niet. Ik heb ook mijn contract gecheckt en ik moet gewoon instant email hebben. Dat is toch gewoon ping?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je wel op internet verder (zonder wifi)? op msn bijvoorbeeld of op sites? want als je wel gewoon op internet kan, dan werkt je blackberry abonnement zeker en zou je ook moeten kunnen pingen. instant email is niet hetzelfde als pingen, maar dat zou je wel moeten kunnen. ik zou zeggen; probeer iemand anders toe te voegen en kijk wat ie dan doet. en kijk even of je zonder wifi op internet en msn e.d. kan, dan weet je in ieder geval zeker dat het daar niet aan ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat staat er dus niet. Met instant email hoor je toch gewoon te kunnen pingen en het staat op me contract. Ik bel gewoon even me provider. Heel erg bedankt!

Antwoorden (1)

Ga naar het menu.
Daarna ga je naar het antennelogo "verbindingen beheren". Dan druk je op STATUS services.
Kijk dan naar de Blackberry Internet service. Deze dient op mobiel netwerk te staan.
Is dit niet het geval, dan heb je of de juiste abonnement niet, of de servicebooks zijn niet goed doorgestuurd naar je mobiel.
Waarschijnlijk dient jou toestel nog geregistreerd te worden.
Bel even naar je provider, als je abbo goed is dan sturen ze jou de servicebooks en kun je binnen no time pingen!

Succes