kan je blackberry ping downloaden op samsung, zo ja hoe doe je dat??

ik bedoel kan je de blackberry messenger downloaden op andere telefoons zo ja?? kun je dat met blackberry's pingen als je het hebt gedownload

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Volgens mij kan dat niet, je moet dan de app what's up downloaden. Dat is net zo iets als pingen, maar dit werkt wel(gratis) tussen black berry en samsung
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de applicatie Palringo downloaden. Die is voor de meeste toestellen geschikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de ping heb je een code nodig die standaard in alle BlackBerry's zit. WhatsApp is dacht ik alleen geschikt voor BB en iphone, Als Samsung het er ook op doet ga ik dat proberen, ik denk van niet want als je WhatsApp installeerd krijg je een telefoonboek op je toestel wat is samengesteld uit je eigen telefoonboek met alle Whatsapp gebruikers en dat is bij mij tov Samsung niet het geval. Succes!