Wrm laad iPhone slecht op aan laptop en niet in Stopcontact?

Laptop is drie maand oud maar iPhone stopt soms met laden als ik het via stopcontact oplaad. Laad hij perfect op

een jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je laptop dan in slaapmode overgaat. Dan stopt het laden.
SimonV
een jaar geleden
Bij een laptop zijn vaak niet alle USB voorzien van hoog vermogen, dus bij HP is bijv. de linker kant de hoog vermogen versies gemonteerd, en zijn de rechter USB poorten(voor muis/keyboard) de laag vermogen versies. Zonder je Laptop merk/model te kennen denk ik dat zoiets bij jou ook aan de hand is. Raadpleeg de handleiding om te checken welke versies waar zitten.
een jaar geleden